De stichting
ALL staat voor ALLEMAAL!

Stichting ALL wil dat bijzondere mensen samen hun talenten ontwikkelen door middel van theater en musical. Iedereen is bijzonder! De stichting staat voor plezier, talentontwikkeling door samen te werken en maatschappelijke betrokkenheid. Wij gaan voor inclusiviteit.

Hoe het ooit begon..
In 2004 startte het initiatief om met studenten van de HU Amersfoort, opleiding creatieve therapie, een musical op te zetten voor het goede doel. Het was een droom die uitkwam toen twee jaar later, de musical The Lion King voor Burundi, werd gerealiseerd.

Na het afstuderen werd besloten door te gaan met musicals voor het goede doel. En zo ontstond in 2008 VDEntertainment. Vanaf dat jaar werd ook een musicalklas voor kinderen een feit en werden er theater workshops aangeboden. Sinds 2008 zijn er nog 7 musicals opgezet voor goede doelen. Dit was nooit mogelijk geweest zonder vele sponsoren en vrijwilligers!

Op 31 januari 2015 is VDEntertainment verder gegaan onder een nieuwe naam, Stichting ALL.

Toekomstplannen

“Bijzondere mensen samen hun talenten laten ontwikkelen door middel van theater en sport. Iedereen kan meedoen, iedereen is bijzonder!”

In 2013 ontstond de behoefte om te groeien en na te denken over dé toekomst. De droom van uitbreiding en een eigen locatie hield ons bezig.
Er is in die tijd een projectgroep gestart met als uiteindelijke droom een locatie waarbij iedereen zijn talent mag en kan inzetten voor zichzelf en/of voor een ander door middel van theater en musical. De projectgroep bestond uit Anna-Maria van Dillen, Marcel van Brakel, David Steenhorst, Rene van der Lugt en het huidige bestuur. Deze groep heeft de toekomstplannen concreet gemaakt in samenwerking met een aantal adviseurs en professionals en heeft ons gebracht naar de oprichting van de stichting.

De toekomstdroom blijft: een locatie waar bijzondere mensen samen hun talenten ontwikkelen door middel van theater en musical.

Graag stellen wij ons aan u voor:

Ivm zwangerschapsvervanging van zowel Anja als Kirsten willen we je ook graag voorstellen aan:

Belinda
b.krijnsen@stichtingall.nl