De stichting
ALL staat voor ALLEMAAL! Iedereen is welkom; oud, jong, groot en klein. Stichting ALL wil dat bijzondere mensen samen hun talenten ontwikkelen door middel van theater en musical. Iedereen is bijzonder! De stichting staat voor gastvrijheid, talentontwikkeling door samen te werken en maatschappelijke betrokkenheid.

Op dit moment worden er diverse musical lessen gegeven aan kinderen en werken we hard aan de start van een ALL included groep. De 18+ groep is een zelforganiserende groep die samen toewerkt naar verschillende grote en kleine producties. Daarnaast worden er workshops georganiseerd, worden kostuums en decor voor een leuke prijs verhuurd en kunt u ALL vragen voor teambuilding, kinderfeestjes en welke wens u ook heeft op musicalgebied.

Hoe het ooit begon..
In 2004 startte het initiatief om met studenten van de HU Amersfoort, opleiding creatieve therapie, een musical op te zetten voor het goede doel. Het was een droom die uitkwam toen twee jaar later, de musical The Lion King voor Burundi, werd gerealiseerd.

Na het afstuderen werd besloten door te gaan met musicals voor het goede doel. En zo ontstond in 2008 VDEntertainment. Vanaf dat jaar werd ook een musicalklas voor kinderen een feit en werden er theater workshops aangeboden. Sinds 2008 zijn er nog 5 musicals opgezet voor goede doelen. Dit was nooit mogelijk geweest zonder vele sponsoren en vrijwilligers!

Op 31 januari 2015 is VDEntertainment verder gegaan onder een nieuwe naam, Stichting ALL.