Feestelijke onthulling

Op 31 januari 2015 vond de feestelijke onthulling plaats van onze nieuwe naam en stichting, Stichting ALL. De avond vond plaats bij Abrona waarbij ook cliënten van Abrona betrokken waren. Het was een gezellige avond met oudleden, vrijwilligers en betrokkenen.

In het begin van de avond werden alle bezoekers welkom geheten en werd er een muzikale opvoering gegeven van alle musicals die de voorgaande jaren gepasseerd waren, door oude en nieuwe leden. Het plezier was duidelijk bij alle deelnemers te zien. Er werden liedjes gezongen en na de muziek werd de nieuwe naam met het logo onthuld.

Naast de muzikale presentatie en onthulling was er ook een museum ingericht met allemaal kostuums en spullen uit voorgaande musicals. Zo waren er grote jurken, kleine rekwisieten en de toitoitoitjes die de vrijwilligers ontvingen, waaronder een zeer speciale van de cast van “Soldaat van Oranje”. Een bijzondere mengeling van spullen waar de bezoekers doorheen mochten struinen om alles te bekijken.

Iedereen kon na de onthulling gezellig met elkaar bijkletsen onder het genot van een hapje en een drankje waarbij er af en toe een musicalnummer uit de speakers knalde waar een aantal bezoekers dan enthousiast op meedansten en zongen.

De avond was geslaagd! De stichting is van start!