ALL Included van start

Theatergroep ALL Included start in Amersfoort

Dit najaar start in Amersfoort de theatergroep ALL Included, een theatergroep waar ontmoeting, talent ontdekken en ontwikkelen centraal staan. Iedereen kan meedoen aan de theatergroep, ook mensen met niet aangeboren hersenletsel, een licht verstandelijke beperking of een psychiatrische achtergrond. Iedereen is welkom.

De wensen en verhalen van deelnemers kunnen bij ALL Included worden uitgespeeld. Ervaringstheater krijgt daarmee vorm en iedereen in de groep is vrij om mee te denken en te doen. Het kan zijn dat er een kleine voorstelling of presentatie uitkomt, maar dat is geen doel op zich bij ALL Included.

Na een persoonlijk kennismakingsgesprek waarin wensen met alle mogelijke deelnemers worden besproken, start de groep met een proefles in de vorm van een workshop. Daarna worden acht bijeenkomsten georganiseerd rondom theater, spel en beleving.

De introductieworkshop wordt gehouden op donderdag 3 november as. Daarna vinden de bijeenkomsten iedere donderdag plaats van 13:30 – 15:00 uur bij de Groene Stee in Amersfoort. De kosten voor deelname zijn 1 euro per keer.

Lijkt het je leuk om mee te doen? Neem dan contact op via info@stichtingall.nl

Theatergroep ALL Included is een samenwerking met MEE en Welzin.