Volwassenen

2018 – 2019: Musical The Wiz

Wie?
Onze groep bestaat op het moment uit een groep enthousiaste dames en heren tussen de 18 en 40 jaar. Zij werken onder begeleiding van onze regisseur Howard van Dodemont toe naar een optreden van The Wiz.

Wat?
In 2018-2019 gaan wij weer aan de slag met een grote musical. Onze volwassengroep bestaat uit vrijwilligers! Zij betalen dus geen contributie, maar samen maken zij een voorstelling en iedereen draagt op zijn of haar manier een steentje bij aan de tot stand koming van de show. Wanneer de voorstellingen tegen het einde loopt kiezen we samen de volgende musical en worden er weer audities gehouden. En zo begint alles weer van voor af aan.

Waarom?
Stichting ALL wil dat iedereen zijn of haar talent kan ontdekken, inzetten en ontwikkelen door middel van musical.

Wij zetten in op talentontwikkeling in onze vrijwilligersgroep. Samen met een regisseur wordt er toegewerkt naar een kwalitatief hoogstaande voorstelling van The Wiz. Maar dat is niet alles!

Stichting ALL staat namelijk voor inclusie. Een inclusieve samenleving heeft geen aparte verenigingen of groepen voor mensen met en zonder beperking, maar brengt deze groepen juist bij elkaar. Bijvoorbeeld op talent, mogelijkheden en interesse.

Dat betekent voor The Wiz concreet dat wij samenwerken met een locatie met dezelfde visie, daar repeteren we, we zoeken samenwerking in het samen maken van de decors en kostuums met de dagbesteding op locatie én mensen uit de buurt.. Af en toe wordt er ook een liedjesprogramma gespeeld voor/met bewoners van de locatie.

ALL staat voor iedereen, iedereen is welkom!

Wanneer?
De repetities vinden plaats op dinsdagavond van 19.30-21.30 uur.

Waar?
Wij repeteren bij Hart van Vathorst in Amersfoort.

Wil jij dit ook?
Vind jij het ook leuk om mee te doen met zo’n project, wij zoeken nog leden voor het ensemble.
Wij vragen geen contributie, maar een actieve deelname. Laat dan van je horen via ons contactformulier.